l'11 de Setembre de 2014

diumenge, 18 de novembre del 2012

Les últimes frases a la recta final de la campanya electoral per la presidència de la Generalitat (25-N)


David Fernàndez (CUP): "Serem un cavall de troia de les classes populars d'aquest país al Parlament"


Mas: "El meu successor ja no el podran destruir perquè no dependrà d'Espanya"


Navarro reivindica "la Catalunya plural i oberta" i no la de "pensament únic"


Junqueras: “Jo no tinc diners a Liechtenstein i no tinc cap necessitat de saber si algú altre en té"


Rajoy: "Els catalans no compraran un bitllet de tren a un destí desconegut sense bitllet de tornada"


Joan Herrera, al míting central de campanya: "La nostra Ítaca és radicalment diferent a la que vol Mas"


Rivera busca fer forat al PSC criticant que Montilla va "renegar" i "renunciar a defensar" els seus votants


Personalment m'està agradant més la campanya d'ERC i ICV que la de la resta de grups polítics, però també hauria d'afegir que Arthur Mas sap com fer que els seus mítings cobrin un color, no només d'independentista especial, sinó també enfocan un discurs amb sentimentalisme nacional i proper al poble, almenys aquesta és la meva opinió.
El del PSC no deixa de ser un míting sense sentit, lluitant per una causa morta des del seu mateix partit a Madrid que no cala en la ciutadania i agafant-se una pedra calenta, com la notícia que divulgar "El Mundo" sobre Arthur Mas.
Mentre que el de la Senyora Camacho del PPC no deixa de ser un míting en contra del sobiranisme i les seves conseqüències negatives, i contra Arthur Mas, tot i que en els últims dies, també cal dir, que a llançat llaços de moderació, això sí, una moderació que des de Madrid no comparteixen, al meu parer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada